Gyakori Kérdések

  • Hol érdeklődhetek?
    • Személyesen: DE Főépület 214-es iroda (Tudományos Igazgatóság - Tehetségiroda)
    • Telefonon: +36 52 512 900/62282
    • E-mail: detep@unideb.hu
  • Hol találom a teljesítménykategóriákat?
    • Dokumentumok menüpont
  • Milyen kötelezettségekkel jár a program?
    • a, Rendszeres konzultáció a témavezetővel.
    • b, A programban való bennmaradás feltétele a DETEP képzés aktivizálása minden félév elején, illetve a konzultációs kredit tantárgy felvétele minden félév elején, és annak aláíratása témavezetővel minden félév végén.
  • Hogyan kerülhetek be a programba?
    • Jelentkezni lehet minden félév elején.
    • Határidők: szeptember 15. és február 15. (tehetségtanács határozata alapján eltérhetünk ettől)
  • Kik a kari koordinátoraim?
  • Ha most jelentkeztem, kell-e regisztrálnom a Neptunban?
    • Nem! Mindazoknak, akik jelentkeznek illetve újrajelentkeznek nem kell a Neptunban regisztrálniuk, hacsak e-mailben erről külön tájékoztatást nem kapnak.Az őszi szemeszterben a döntések október 10-ig megszületnek, így addig a kedves hallgatók türelmét kérjük!
  • Milyen teljesítménykredit kategóriák vannak?
    • Lásd dokumentumok menüpont
  • Ki igényelhet támogatást?
    • Konferenciatámogatást az a DETEP tag igényelhet, aki az adott eseményen előad, vagy posztert állít ki.
  • Hogyan lehet támogatást igényelni?
    • Támogatást elsősorban a kari koordinátoroknál lehet. A támogatási összeg megjelölésével kell írni egy kérvényt, hogy mikor, mire, milyen célra használnák fel a támogatást. Ezek alapján a kari DETEP bizottság dönt az összeg odaítéléséről. Amennyiben a kar nem tudná támogatni a kérést pénzhiány miatt, ebben az esetben lehet a mindenkori tudományos rektorhelyetteshez fordulni támogatásért a DETEP központi keretből!
  • Hová kell feltölteni?
  • Hogyan tölthetek fel?
    • 1. Neptunos hálózati azonosítóval és jelszóval (amivel a Neptunra is be kell lépni) belépés
    • 2. Megfelelő kategória kiválasztása
    • 3. Teljesítmény adatainak felvitele
    • 4. Csatolandó dokumentumok feltöltése
    • 5. Ellenőrzés
    • 6. Küldés
  • Mikor jó a feltöltés?
    • Amennyiben már nem szerkeszthető, a feltöltés befejezettnek tekinthető. A napló részen folyamatosan követhető, merre "jár" a teljesítmény. 
  • Miért utasítható el egy feltöltés?
    • a. Nem jó a kategória megjelölése, amibe fel lett töltve
    • b. Nincs csatolva hozzá igazoló dokumentum (témavezetői igazolás/oklevél/konferenciafüzet/folyóirat címlap és tartalomjegyzék stb.)
    • c. Nem jó a dátum, ami meg lett jelölve
    • d. A mű többször szerepel (ugyanazon előadást/posztert/cikket nem lehet többször elszámoltatni - nem tudományos turné)
  • Hogyan válthatok témát?
    • Témaváltást a mindenkori Tehetségtanács elnökénél kell kérvényezni. A téma váltását meg kell fogalmazni egy kérvényben, indoklással, csatolni kell egy új munkatervet, és a témavezetőnek is alá kell írnia, mivel neki is nyilatkoznia kell, vállalja-e az új téma vezetését is. Sablon a letöltések menüpontban!
  • Hogyan válthatok témavezetőt?
    • A mindenkori Tehetségtanács elnökéhez kell fordulni egy kérvénnyel. A kérvény tartalmazza: miért történik témavezető váltás! Amennyiben a téma is új, egy új munkatervet is kell készíteni. A kérvényre a választott témavezető írja rá, hogy a kidolgozott téma vezetését vállalja. A volt témavezető tájékoztatása minden esetben a hallgató feladata!
  • Kik a Tehetségtanács tagjai?
    • elnöke: tudományos rektorhelyettes
    • társelnöke: oktatási rektorhelyettes
    • titkára: Tudományos Igazgatóság munkatársa
    • tagjai:
      • kari koordinátorok
      • szakkollégiumok képviselői
      • hallgatói képviselők
      • DETEP alapítója
  • Hogyan kell jelentkezni a programba?
    • detep.unideb.hu oldalon regisztrációt követően ki kell választani a megfelelő űrlapot, és azt kitölteni, csatolni hozzá a munkatervet.

 

Legutóbbi frissítés: 2023. 10. 17. 16:02